Gullfisken
Betalende medlem
Rydda litt i gamle bilder og kom over disse fra da jeg starta med dammen. Kanskje et nyttig tips til de som vil lage en ny dam og ikke har mulighet til å gå så dypt. Jeg så et veldig godt tips fra en profesjonell dambygger på you-tube som jeg gjorde selv også og det var å lime godt den første raden med stein rundt dammen med TEK7 etc. før du begynner å lø stein oppover. Legger ved noen bilder. 




