Nytt innhold
Norsk Hagedamforening

Velkommen til Norsk Hagedamforening! 🌿🐠
Vi er glade for at du har funnet veien hit, og vi håper du vil trives i vårt fellesskap. Som registrert bruker kan du umiddelbart delta i diskusjoner, dele dine erfaringer, stille spørsmål og poste tråder om alt som har med hagedammer å gjøre.
Hvis du i tillegg blir medlem av Norsk Hagedamforening, får du tilgang til eksklusive medlemsfordeler som rabatter hos våre samarbeidspartnere, spesialtilbud på produkter, og invitasjoner til arrangementer og kurs.

Registrer deg i dag og bli en del av vårt engasjerte hagedam-miljø! Vi ser frem til å høre fra deg!

The 1 Million gallon koipond

Ser ut som deler av et tjern, men hvor går grensen mellom dam og tjern? :)
 
Men utenfor arealet som er beskyttet, er de fritt vilt. Fiskeørna fòrer nok opp et godt kull hvert år på disse.

Men i år har jeg funnet 3 stk fisk på 60+ cm på plenen. Tviler på at det er ørna. Den siste hadde blitt spist delvis på den ene siden. Usikker på om den var død før den ble dratt ut på plenen. Men vet det er mink i området. Men synes det er rart om det er den. De andre var ikke spist på...
 
gøy prosjekt dette :) som jeg må se en gang,må være en god del flotte fisk her,noen planer om å spe på med noen andre typer?super red karashigoi eller benigoi hadde gjort seg godt her det også:)
 
Tilbake
Topp