Her er et par små filmsnutter av fiskene under utpakkingen i går kveld.
De er i god form og alle så friske og raske ut.
Og kan si at vi gjør det samme som i fjor og lager sertifikater på hver enkelt fisk med mål og nr. de hvil ha i konkurransene.
Så folkens det er bare å melde seg på.
Dette ser ut til å bli flotte fisk når de vokser til
.
De er i god form og alle så friske og raske ut.
Og kan si at vi gjør det samme som i fjor og lager sertifikater på hver enkelt fisk med mål og nr. de hvil ha i konkurransene.
Så folkens det er bare å melde seg på.
Dette ser ut til å bli flotte fisk når de vokser til























